Alles geregeld van A tot Z

24-7 luistert naar de wensen van de klant, geeft kritische feedback op het juiste moment en gaat vervolgens efficiënt en oplossingsgericht aan de slag om een evenement of presentatie op een professioneel niveau tot een goed einde te brengen. Daarbij controleert 24-7 Event Support van A tot Z het proces en stuurt op ieder vlak bij waar nodig. Dit alles gebeurt in goed overleg met de opdrachtgever.

Van de eerste werkbegroting tot de eindbegroting regelt 24-7 desgewenst de technische realisatie inclusief het vergunningentraject, contacten met diensten zoals brandweer, politie, ehbo etc, leveranciers, beveiliging en benodigd personeel.

Eigen team

24-7 Event Support beschikt over een eigen team van locatie- en stagemanagers, bouwers, runners, artiestenbegeleiders en andere specialisten die onder haar financiële verantwoording valt. Hierdoor heeft een opdrachtgever geen omkijken naar de personele afhandeling. Buiten het eigen vaste team van free-lancers beschikt 24-7 ook over een ruim netwerk van andere specialisten in de evenementenbranche zodat iedere opdracht altijd kan worden uitgevoerd met de juiste persoon op de juiste plaats.

Gunstige prijsafspraken

24-7 Event Support heeft met haar vaste leveranciers prijsafspraken gemaakt waarbij gunstige tarieven worden gehanteerd. Vooraf kan een offerte voor de opdrachtgever worden gemaakt, waarbij deze meeprofiteert van de gunstige afspraken met deze leveranciers. Tussentijds kan het project bijgestuurd worden en rapporteert 24-7 Event Support over de stand van zaken zodat een opdrachtgever niet met nare financiële verrassingen wordt geconfronteerd.

Werken met plezier

Tot slot vindt 24-7 het belangrijk dat alle betrokkenen met plezier werken. Hoewel een opdracht absoluut serieus wordt genomen, is 24-7 Event Support van mening dat een leuke werksfeer en een portie humor op het juiste moment, zich positief uitdrukken in het eindresultaat. U wilt toch ook liever uw project met een glimlach afsluiten?

24-7 Event Support werkt met:Serpentine Foto E. Bal

  • Eric Bal – Zakelijk direkteur, productie, personeel
  • Jordi Degens – Assistent Productie en personeel, lichtontwerper
  • Barbara de Haan – Assistent Productie, Locatie/stagemanager
  • Willem Scheepstra – Locatiemanager, geluidstechnicus
  • Javier Ponce de leon – Art-director, lokatiemanager, bouwer
  • Sander Buijk– Bouwer / chauffeur
  • Ragnart Glasbergen – bouwer, runner
  • Frans Martens – bouwer, runner
  • Jeanine Klapmuts – Bouwer, rigger, decor
  • plus vele anderen

Download hier onze Standaard Leveringsvoorwaarden